pátek 22. dubna 2011

Láska, každá je jinak krásná

Láska....Každá je jiná.Záleží jen na tom, jak si to ve vztahu zařídíte.A na čem si vztah zabudejete.Jednu radu ?? Nikdy lásku nestavte na lži.Nevyplácí se to, a pak to bolí, hodně to bolí.Pokud máte přítele/přítelkyni, užívejte si spolu každý den bez pauzy.Zkoušejte nové věci a nebojte se změny.http://www.postsmile.com/img/autumn/109.gifLáska příjde vždy sama(aspoň měla by teda).Moc bych si přála mít taky někoho takvého.Už to bude skoro rok, co jsme s p.Dokonalým rozešli.A na mém srdci je jizva.Víte, když máte mozoli, a když vám naroste tvrdá kůže aby chránila poraněné místečko ? Tak já mám takový mzol už skoro jeden rok na srdci a pořád to bolí :/ :(

1 komentář:

  1. Že láska bolí jsem poznala na vlastní kůži. A vlastně do té doby, než jsem se poprvé (vážně nešťastně) zamilovala, jsem si myslela, že láska je jenom to krásný. Motýli v břiše a tak. Až pak jsem to doopravdy poznala ...

    OdpovědětVymazat