čtvrtek 21. dubna 2011

Nuda,Lenost a Vrásky

Láska, nemožnej cit.Zvlášť když vám někdo zlomí srdce.
Hroznýý.Dostanete se až na samé dno, a kdo vám
potom pomůže, když už nemáte svou životní lásku.
A já něc takového zažila, a nemluví se mi snadno.
I když vím, že tohle je první příspěvek tak by tu mělo být
něco jako ,,Ahojky, vítejte na mém novém blogu atd.
Ale láska je pro mě důležitá.I když jsem se s panem
Dokonalým rozešla už před rokem, stále ho miluji.
Nejsem divná ? Byli jste už tak dlouho do někoho 
zamilováni ? A tímhle netradičním článkem 
bych vás chtěla srdečně přivítat v tomto životě, deníčku
a zároveň Blogspotu.Pokud chcete spřátelit, napište do
komentáře přezdívku a blog.Beru jen autorské blogy, čili blogy jako třeba deníčky a příspěvky o vás fotografií aták.

4 komentáře:

  1. Každý kdo poznal lásku poznal i tu bolest, která k lásce neodmyslitelně patří. Znám to taky. Bohužel. Na nešťastnou lásku jsem já expert.

    Celkem ráda bych spřátelila. Pokud by jsi souhlasila, ozvi se mi, prosím.

    A pokud potřebuješ poradit s těmi okraji, ráda poradím, ale nedala by jsi mi třeba Skype nebo ICQ? Bylo by to pohodlnější a rychlejší.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a to, že jsi se mnou v několika věcech na svém blogu inspirovala mi nevadí. ;) Když to není kopírování, ale inspirace, tak v pohodě. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně. :) Díky za pochvalu. Taky s tebou ráda spřátelím a letím si tě zapsat. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem si tě v ICQ přidala, ale ještě to od tebe nemám potvrzené ...

    OdpovědětVymazat