neděle 24. dubna 2011

Nechápu,Nevím a .....

Já opravdu nevím, tenhle blogspot jsem myslela že bude lepší ale nikdo nepíše komentáře.Jen Aff Nettka a proto se asi vrátím na svůj starý blog
http://terkoou-sek.blog.cz/ protože mám spousta zajímavých a hrozně dobrých Affs.A proto na tomhle blogu asi končím.Možná se zde někdy objevím ale ne natrvalo.Je mi to hrozně líto a omlouvám se.Stejně se mi na blog.cz líbí.I když se to tam někdy seká, ale to nevadí.Teď je pro mne stejně nejdůležitější věnovat se škole.Nejsem prostě ten typ co sere na školu.A nezaímájí ho známky atd.A proto se jdu teď učit na fyziku a příští hodinu se nachám vyzkoušet na Kapaliny.Ráda bych abych měla opět na vysvědčení alespoň dvojku.Fyziku sice ráda nemám (vlastně ji nesnáším) ale nechci mít špatné známky.Ještě ta Matematika, ale to neva.Někomu to prostě nejde a já mezi ně bohužel patřím a tak teda zatím Bye ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat