pátek 22. dubna 2011

Shopping Photos...for the moment :D

http://data.whicdn.com/images/9060104/tumblr_lk26xsALaL1qf7ikto1_500_large.png?1303484462Takže, byla jsem nakupovat a koupila jsem si 2 páry bot.Za chvilku semka dám photo.Jsem opravdu ráda že jsem si založila blogspot a nelituju toho.Blogspot jsem si založila dnes nebo včera já nevím :D A už tu bylo 102 lidí.Opravdu si toho vážím.Zatím je mi nejvíce simpatické Affs http://nettka-love.blogspot.com/...Píše komentáře ke všem článkům, a toho si vážm.Má své  názory a zajíma jí to.Není jako typ Affs ,,Ahojky,obíhám." ,,Ahojky, jak se máš". Atd...Prostě nej Affs .A taky jsem upravila mnoho fotek, a určitě je sem přidám.Zatím jsem sem dala jen jednu.Ale mám jich asi dalších 15.Asi bych to rozdělila tak, že byste klikli na Celý Článek, protože by to na blogu zabralo hodně místa.A to by byla škoda, protože se sem dá vejít spousta věcí atáák.Ještě si musím uklidit pokojíčekhttp://emo-hannah.blog.cz/ !!
Nesnáším uklízení, i když jsem si ten bordel nadělala sama :DUž se hrozně těším na Neděli, na  Superstar samozřejmě, hrozně fandím Gunčíkové a Ševčíkovi a věřím že to dotáhnou daleko :))*A komu fandíte vy ?? Holky určitě Harichovi, protože je velmi sympatický a také hezky zpívá :)) pp* Za chvilku :DD

2 komentáře:

  1. Jůva, nej Affs? Tak to mě vážně těší. :) Jinak uklízení taky nenávidím a dneska jsem po obědě trochu mákla a pokojíček září čistotou. Jsem jen zvědavá jak dlouho to vydrží. V SuperStar fandím taky Ševčíkovi. Co říkáš na jeho nový účes? Podle mě mu to hrozně sekne. :) Dřív se mi líbil jenom kvůli zpěvu, ale teď i podle zjevu. :) Jinak fandím Harichovi a Šepsovi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je pěknej no to se musí nechat ;)

    OdpovědětVymazat