pátek 22. dubna 2011

Photo Shoping Now

Když jsem ty botky viděla, řekla jsem si ,,Wow sou božíí,ale asi bych se v nich zabila.Ale pak jsem si je v tom obchodě vyzkoušela a byly měkoučký jako bavlnka a ten materiál ...ÁÁ já je miluju, a dokonce mají takovej gumovej podpatek, takže se v nich nezabiju.Chodí se v nich pohodlně jako v teniskách.A cenově jsou docela dostupné.Takové měla i Gabriela Gunčíková, nevím v jaké finále, ale měla bílé šaty a tyhle botky.Typickej vohoz rockovejch peoplů.Vím že zpívala nádhernou skladbu od skupiny ,,Scorpions" s song se jmenoval ,,Send me an Angel".A je dokonalej.Mám ho v telefonu, samozřejmě že od Gabrielky :))
A teď k botkách č.2.Tyhle jsou už bez podpatku, a značky Linvi, cenově jsou dostupné, byly ve slevě takže byly moje za 449 Kč,- To není tak hrozná cena, zapomněla jsem dodat že ty 1.botky stály 649 Kč,-.To je samozřejmě trochu horší cena ale ujde.Za ty dokonalý boty bych dala i víc.Ještě jsem si koupila sukýnku, a foto bude následovat :) Ta se vám asi líbit nabude.Dnes frčí retro hadýrky,samé kytičky,puntíky s srdíčka.A ta moje je celá černá.Taková sváteční dá se říct.
Tuto fotku jsme fotlili s kamarádkou Luckou.Nebojte, tričko mám ale jen trošku kratší.Je letní a taky nové, ale to už jsem nestihla vyfotit, protože je už v pračce.Ale mžná jindy.Moc bych chtěla retro sukni, ale jsou drahé.Koukala jsem se do internetového obchodu 3suiises a stojí 1450 Kč ,- to už není tak pěkná cenka jako u těch botiček :D..Ale  doufám že ji časem slevní.Stačilo by tak na 800 Kč,-, ještě si chci koupit takové Kristusky nádherné botky za 699 Kč,- značky Greislend z Daichmannu.
Ale ty budou teď muset stranou.Teď jsem toho koupila až až.A zatím mi to stačí.Ještě si chci koupit kraťasy ale ty až potom tak pp*

1 komentář:

  1. Tákže ... :D

    První botky jsou úžasný, ale stejně, gumovej negumovej podpatek, já bych se v nich zabila! :D

    Druhý botky jsou nádherný a v těch bych už (snad) dokázala chodit. :)

    No, a ta sukně zrovna není můj styl, ale hlavní je, že se líbí tobě. :)

    OdpovědětVymazat