pátek 22. dubna 2011

Smutek, Láska a Bolest

Jooo nevím Přemýšlím, jestli se mám kvůli ,,panu Dokonalému" trápit.Je opravdu úžasnej, moje životní láska,
ale asi mě odmítá. Je hrozné se na něj každý den ve škole dívat jak krásnější a krásnější a přitom vědět, že nikdy nebude můj.Je to smutné a bolestné.Co s tím ? Co mám dělat ? Jednou si najde jinou holku, a já se asi zblázním.
Je moje životní láska, mám bojovat ? Nebo to vzdát? A jestli bojovat, tak jak ? Jak ho mám zaujmout ? Jak ?
Prosím poraďte....♥♥

3 komentáře:

  1. Joo, to je těžký. A víš, že řeším stejný dilema? Bojovat nebo ho nechat být? Ne, nechat ho nemůžu, ale naznačit taky nic nemůžu, protože si nedokážu představit, že by on mě chtěl. I když některé věci mi připadaly jako náznaky, ale to jenom zpočátku, s odstupem času si vždycky řeknu: "Stejně nemám šanci." a "Nic to neznamená." A je to. Když pomyslím na to ostudu, co bych si uřízla kdybych něco naznačila. Radši budu jen tajně snít a uvidíme, no ... Přála bych ti, aby ti to vyšlo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, holky to prožívaj. A klukům je to jedno !!

    OdpovědětVymazat
  3. holky,měla bych návrh,zkuste být co nejvíc takové aby jste se líbily vy jemu,až pozná co jste za príma holky,máte vyhráno,nebo sežeňte u jeho kámošů jeho číslo a písněte mu z netu :))

    OdpovědětVymazat